Zamieszczone przez jaro4444
kiepskie osiągi 1.9tdi (AGR 90KM)- dobrze to interpretuję?
Zwiń
X
-
kiepskie osiągi 1.9tdi (AGR 90KM)- dobrze to interpretuję?
cześć
przepatrzyłem forum, ale odpowiedzi na mój problem nie znalazłem (jest kilka podobnych problemów, ale w sumie nie jestem pewny co do interpretacji) - stąd nowy wątek
jak już było - nie zatłuczcie mnie ..
zatem
1.9 tdi, 90 KM AGR
jest mówiąc krótko muł.. mam porównanie do 90 konnego focusa (także diesel), to w porównaniu z nim mój skodilak, to jakiś straszny muł
maks prędkość wg wskazań licznika, to jakieś 160-170 z górki, po prostej jakieś 140...
nawet na 3 biegu prawie niemożliwe jest przekroczenie 3500 obrotów, a na wyższych biegach, to już w ogółe osiągnięcie takiej prędkości obrotowej silnika jest czystą teorią. (Wspomniany focus na 5 dochodzi prawie do czerwonego pola obrotów (3 osoby na pokładzie) prędkość prawie 200 licznikowo)
filtry czyste, żadnej analizy vagiem jeszcze nie robiłem - jestem dopiero na etapie konstruowania go, ale odpiąłem sobie przepływomierz.. i to jest właśnie sedno sprawy... wg mnie nie ma żadnej różnicy, czy jest podpięty czy nie. Więc co to oznacza?
że sam przepływomierz jest trafiony, czy że jest dobry? Po odpięciu przepływomierza sterownik używa zastępczych map, i czy te zastępcze są tak samo dobre, jak te, kiedy działa sprawny przepływomierz, czy są jakieś uniwersalne, czyli jak uniwersalne, to gorsze wtedy jak jest sprawy przepływomierz? myślę o tym i sam już nie jestem pewny, a pewnie za kilka dni podepnę auto do vaga własnej konstrukcji i wtedy się więcej okaże..
póki co - jak myślicie?była octa jest bora.. 1.9 TDI AJM
a teraz... znowu octa ;-)
-
-
Witam skontaktuj sie z Robem tu masz namiary http://www.tune-up.pl/ powiedz tylko , ze jestes z OCP jest rabat . I niestety bez podpiecia pod VAG nic nie zrobisz.
Dodaj do profilu typ silnikaJeśli nie chcecie zrezygnować z radości picia kawy, ale chcecie dbać o zdrowie, rozwiązanie znajdziecie tutaj. www.zbyszek.ganodermakawa.pl
Komentarz
-
-
pawelski, Jezeli nie mam przeplywomierza to moge ci "na chwile" chwile porzyczyc bo mam wolny ( jest lekko uszkodzony - samochod na nim lekko pływa ale czuc, ze ma moc ) i sprawdzisz sobie czy to faktycznie to jest powodem. Z tego co pamietam trzbea miec specjalnie torxy zeby go odkrecic. Jak bys chcial to czekam na wiadomosc na PW.
Komentarz
-
-
gddemon, ale kolega ma AGR i wątpie żeby od BXE pasował chyba że masz właśnie od AGR-a,
tak w ogóle to bez szukania specjalnych kluczy można podmienić całość. Potrzebny jest śrubowkręt krzyżakowy i duże kombinerki lub obcęgi.
Zamieszczone przez henioMoże być jeszcze elektrozawór N75 - jak się nie myle.U mnie tak było i okazał się zatarty.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaprzy uszkodzeniu N75 nie powinno być większch problemów żeby wkręcic silnik powyżej 3500[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez daneczek76dokładnie powiem tak wszystkie jakie ja zdiagnozowałem AGR co miały popsuty N75 to więcej jak 120-130 jechac niechciały był pedał w podłodze a one nic.
może ze względu na to że mam ALH (szarpanie,dymienie itp)
natomiast objawy jakie opisał pawelski, miałem przy uszkodzonej przepływce
Zamieszczone przez daneczek76bez vag się nie obejdzie bo to mozna księzke napisac.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
gddemon dzięki za propozycję, zaraz skrobnę coś na PW
vag się konstruuje, jeszcze trochę i sam się zdiagnozuję
co do N75...
słyszę go jak pracuje, odezwał się chyba zeszłej zimy i jak jest zimo na dworze, czyli pora roku jak teraz to go słychać. Słyszę też jak rozpędza się tubina i czuć (przy oczywiście zmuleniu teraz) jak po przekroczeniu 2000 obrotów silnik ciągnie lepiej
podmienię przepływkę i zobaczymy co to zmieni
dodam jeszcze, że auto ma prawie 130 000 przebiegu i przepływka raczej napewno nie była wymieniana. Gdzieś słyszałem, że padają po około 100 000 km, ja śmigam tym autem od 87 000była octa jest bora.. 1.9 TDI AJM
a teraz... znowu octa ;-)
Komentarz
-
-
Witam, no i w moim AGR wczoraj wystąpił ten sam objaw, przy prędkości 150km/h,tak jakby przyhamował i już nie mogłem go więcej rozbujac jak 3000obr, natomiast dzisiaj rano
trudniej odpalił i zadymił mocno na biało, nie diagnozowałem jeszcze, ale jutro wpinam kabelek i zobaczę co powie vag, myślę że to przepływka, przejechałem 162000km i jak dotychczas wymieniłem tylko czujnik obrotów koła prawego, wygląda na to że nadchodzi czas napraw.
pozdrawiammając poduchy...nie zapominaj o pasach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez zbychutrudniej odpalił i zadymił mocno na biało,NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez danie182dzie ja moge najbliżej; najszybciej i najpewniej podłaczyc vaga
[ Dodano: Wto 06 Mar, 07 07:54 ]
Zamieszczone przez dobrygrzeswawaa jeśli VAG nic nie pokaże > podmieniaj części[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Też mam 1.9 AGR'a 90KM, może i to głupio zabrzmi, ale jak tylko ją kupiłem miałem wyjazd do Niemiec i zaraz za bramkami na A4 dałem jej po gazie i chciałem zobaczyć ile maksymalnie z niej wyciągnę. No i takim sposobem się zdziwiłem licznik pokazał 200km/h równo . Pewnie jak bym miał taki problem jak Ty to odrazu VAG. :wink:
Komentarz
-
-
i sprawa się wyjaśniła...
dzięki gddemon jeszcze raz za pomoc
podmieniłem przepływomierz na taki "lekko uszkodzony" i nie mogłem poznać auta... zasuwa aż miło, dziś po naszej obwodnicy do i z pracy z jednym wielkim bananem na pysku
w moim przypadku był to przepływomierz, mam już swój nowy i znowu polubiłem swoje kombibyła octa jest bora.. 1.9 TDI AJM
a teraz... znowu octa ;-)
Komentarz
-
-
super ! gratuluję trafności diagnozy lisiaczek
moje podejrzenie też takie było, ale pozwoliłem sobie skonsultować to z Wami - tak rozumiem forum dyskusyjne...
przy okazji - uszkodzenie N75 wygląda inaczej więc jakoś specjalnie się o nim nie rozwodziłembyła octa jest bora.. 1.9 TDI AJM
a teraz... znowu octa ;-)
Komentarz
-
-
Witam, no i podłączyłem VAG-com i wskazał błąd 17958 - "CHARGE PRESSURE: CONTROL DEVIATON P1550-35-10 INTERMITTENT" ( błąd sporadyczny)co wskazywałoby na elektrozawor N75, tylko że zawór ten działa, MAP(G-71) działa dodrze,cisnienie doładowania dobre, i nie wiem czy na to wszystko ma wpływ filtr poliwa, po prostu się rozszczelnił i daje powietrze pół na pól z paliwem, rozszczelnił się pod dekielkiem na zaprasowaniu, gdy zimny idzie jak burza, czym większa temperatura tym więcej powietrza w paliwie, ustalenie tej usterki zajęło mi dwa dni, tzn sprawdzenie przewodów i filtra, jutro wymienię filtr paliwa, i wtedy zobacze czy ten sporadyczny 17958 powtórzy się, a morze błąd ten wskazuje co innego (translate nie jest dokładnym tłumaczem), prosiłbym o interpretację tego błędu - z góry dzieki
pozdrawiammając poduchy...nie zapominaj o pasach
Komentarz
-
-
Batrek
-
zbychu, a może by tak użyć szukajki :| :twisted:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
Komentarz